Selasa, 24 Mei 2011

Ya ALLAH, aku jatuh cinta ~

Assalamualaikum ...

ini entry cinta.
sape nk cinta sejati ? angkat kaki, sila angkat..

hari ni aku petik kata-kata, kalau malas bace, sila lihat video ye :)



Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang
Melabuhkan cintaku padaMU,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMU..

Ya Muhaimin, jika aku jatuh cinta,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
yang hatinya tertaut padaMU
Agar tidak terjatuh aku ke dalam
jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana, jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya 
agar tidak berpaling drpd hatiMU.

amin Ya Allah.. 



payah dalam mencari cinta sejati,
payah juga dalam menegakkan kebenaran.
bukan senang mencari cinta yang berpaksi pada hukum Al quran
tapi itu tak mustahil,
couple ??? ohh, tiada istilah couple dlm islam..
islam itu suci, jgn kotorkannya..

"lelaki yang baik untuk wanita yg baik dan sebaliknya"


“ Kurniakanlah aku seorang insan yang bertaqwa yang akan memimpin tanganku menuju kepada keredhaan-Mu. Ku sedari, tidak mampu diriku berjalan sendirian mencari cintamu tanpa dirinya yang akan mengajarkan aku tentang makna cinta sejati..” ❤


so, sape nk isteri/suami yang soleh dan solehah?
ok. aku nak suami yg soleh :)


terima kasih krn membaca :)


ALHAMDULILLAH, jangan lupe like yoo :)

Tiada ulasan: