Sabtu, 27 Oktober 2012

takde tajuk


salam aidiladha buat seluruh muslimin muslimat atas bumi Tuhan ini . 
syukur masih diberi nafas untuk menyambut Aidiladha. 

alhamdulillah, finally im home. tiga bulan weh tak balik memanglaa kan macm orang meroyan kat melaka ni haa. barang segala bagai dah tinggi melangit tggu mase nk angkutt je. macam pulak aku dah konvo. hoihoi
tak sedar diri baru sem 3 baru kott. takpelaa pengalaman mengajar kita lebih berdikari *tetiba

sebelum balik terengganu, kami menjelajah Melaka yoo. mennjelajah la sangat. banyak benda nk cerita time menjelajah ni tapi tak best la kalau tiada gambar kan. ye dokkk?

bebanyak gambar sebenarnye tadee ngan aku soo nk terbit entry ni pon jadi malas jee,tapi terpaksa untuk sedapkan hati limpa jantung ku ini .

SALAM AIDILADHA . semoga diri kita sentiasa dibawah rahmatNya.
bersambungg .........




ALHAMDULILLAH, jangan lupe like yoo :)

2 ulasan:

hasyimahshe berkata...

tak terlambat rasanya nak ucap selamat hari raya haji ;)

.safarina|shafie. berkata...

hihi. selamat hari raya awk comell.