Jumaat, 22 Februari 2013

ujian dan dugaan :)


Alhamdulillah, perasaan nak hapdet blog tu masih ade. hikhik. MALAS : 60 % melebihi rajin 40 %. sabor jee laa. malas ni pon ujian jadi wakkcaaa sepak emosi malas tuh, debissshh booommm kebaboo kite bom perasaan malas itu *budak budak memang macam ni imaginasi dia. sila terima. hikhokk

cakap pasal ujian, sape je yang tak terima dugaan kan, mustahil la. mesti ade ujian dan dugaan, tanda Allah sayangg sgt kat kite.

"Sebab kita kata.."
Kita beriman, maka jangan tanya mengapa diri di uji.


"Apabila Allah menyayangi seorang hambanya maka ia akan menguji"

                "Adakah patut kamu menyangka bahawa kamu akan masuk Syurga, padahal belum sampai kepada kamu (ujian dan cubaan)seperti yang telah berlaku kepada orang-orang yang terdahulu daripada kamu?" - Al-Baqarah : 214



nota kaki : assingment tak siap lagi, malas menguasai diri, dugaan. Jom jadi RAJIN. yeahh ! hehe. jangan lupe jadi seorang yang sabar. InsyAllah :)



ALHAMDULILLAH, jangan lupe like yoo :)

Tiada ulasan: