Rabu, 21 November 2012

R E U N I O N


Alhamdulillah, masih bernafas. selamat pagi semua. pagi ke? ntah laa, *tetibe takde mood*
nescaya itu, aku gagah berani hapdate aku punye blog, well konon nk jadi blogger sepenuh mase abad ini *buweeekk, sila muntah*. sekarang waktu Malaysia 8 pagi,*hoii, mimpi ke?* oke aku tipu, skrg pkul 11 pg merangkak nk masuk tengahari yaww. 

tamow cakap banyak banyak nnti mak aku cakap aku bebel sorang diri :3 

dijadikan cerita, sorang kawan lame *lame la sgt* contact kitorang pastuh nk buat reunion untuk skolah menengah punye laa, bukan satu skolah ehh, batch je. potpet potpet sume, jadila kita punye plan -- iaitu mengebom Israel *sila percaya please please*

date : 15-11-2011
time : 10.00 a.m
location : Pantai jee


biasala pompuan.memg suke gambor. hihokk :P

lepas dah bosang and bebudak laki bising cakap lapoor, pastuh kitoerang makan lee.

burrp. Alhamdulillah :)


ramai lagi member aku yg tak datang, ade tgah final, tgah exam, tgah kuiz and else so tinggal bape kerat je yg bole pergi. sobss

ni la kitoraang, batch 1993. sila senyum sape yg same. uhukkk :D

suke suke dapat jumpe teman teman dong..


pastuh balik. tamat sudah. thanks for reading ^^,

ni entry pemalas by safarina. sekian terma kasih :)




ALHAMDULILLAH, jangan lupe like yoo :)

5 ulasan:

MiZ.DeL.blogspot berkata...

╋╋ム┣┫ム╋╋ム┣┫ム
!sape kawan lame tu, mcm kenal je!

safarina berkata...

@MiZ.DeL.blogspot mu laa, sape lagi. tanye boleh. :p

Hajar Shikin berkata...

ak xdk citu..huahua

safarina berkata...

@Hajar Shikin tuu laa.huhu. lenkali kita wak plak neh :)

Nurul Lyana Kz berkata...

seronoknya reunion.. sy pun dh lama xjumpa dgn kwn2 sekolah..rindu dorg...entah bila nak buat reunion..huhu