Khamis, 2 Mei 2013

April


almost sebulan tinggalkan blog. dalam sebulan banyakkk sgtt yang happened. yes, byk sgt.
well you know, sebulan macam sekejapp giler kan, *apee aku bebel bebel*

#1 Program Semalam Bersua Seabad Terasa
2 hari sebelum FINAL exam, kena buat program untuk senior. Alhamdulillah program kami yg last minute berjaya, dinner meraikan semester 6. sebenarnye bukan dinner sgtt pon, its lebih kepada jamuan perpisahan atau meraikan semester 6. Semua preparation, booking tempat, makanan sume lastt minute tp Alhamdulillah Alhamdulillah Allah permudahkan. Thanks to Allah. its just simple majlis, tapi yang penting seronokkk. huahua --"

#2 FINAL Exam
Macam biasee, FINAL exam. gua habak katt hang, sem ni memang tak boleh nk relax sgt. well, senior year tapi aku relax jugak dek termakan hasutan member-menber plus aku lagi memang senang terhasut, apakan daya aku insan lemah --". Pernah sekali time study week punye cuti, tiga hari aku and the gang tgok movie, siap main main lagi, well mcm takde ape ape kan, padahal semuaa subjek killer kott. maybe first exam adelah Munakahat, semua buat chillex jee. biaselaa sume dah pro bab tuh, except me okayh -__-

Rabu, sebelum aku tamatkan tiga payperr lgi, dpt panggilan. my friend was accident. Ya Allah mase tu macam  semua perasaan bercampur sume. down, sedih, nk pegi tgok Emaa sgt sgt time tu jugak. harap sgt die tak teruk. kwn cakap, kaki kanan die patah, dagu die luka, kepala die luka jugakk . stay tuned. (akan sambung entry lain).

everything happens for a reason, right? Alhamdulillah, Alhamdulillah Ya Allah atas kasih sayangMu. sungguh kami hamba yang lemah lagi hina, bantulah kami mencapai redaMu :'(

*gambar-gambar insyAllah akan diupload nanti. terima kasih sudi singgah dan bace ;) 



ALHAMDULILLAH, jangan lupe like yoo :)

Tiada ulasan: