Sabtu, 9 November 2013

MELAKA part 1


Mood nk ber blog dah takde sebab safarina pemalas. Alhamdulillah hari ni, detik ni safarina menaip kembali (poyo gilee). 
Ade ape dengan Melaka? yelaa kan dah lama aku belajaw kat Melaka, nk share la sikit tempat tempat yg aku pernah pergi di Melaka :)

lets cekidauutt yo!

1- River Cruise
  time ni pergi dengan family, sebelum masuk belajar coci mata dulu. 




sempat laa jugak naik ni, aku dah laa gayat boleh plak die berenti sekejap time kat puncak. sebabkan aku cool steady jee.

dari atas merenung jauh ke bawah. erh?

2- Menara Taming Sari

ehsan google

dari atas ke bawah. blur skit sebab terketaq.haha
 
bila check balik gambar dalam lappy byk gambar aku jee, nanti aku sambung balik entry ni, sebab tak habis lagi jalan kat Melaka. mihmih. :)



ALHAMDULILLAH, jangan lupe like yoo :)

Tiada ulasan: